26 września 2018

105. Panic Room

    

Hej!
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że zawitam tu ponownie tak szybko. Sporo obowiązków na mnie ostatnio spadło i z czasem nawet leżeć mi się nie chciało. Miałam ochotę rzucić wszystko, wyjść z domu i wrócić na drugi dzień. To chyba już taka pora w roku, że nie wiem co mam ze sobą zrobić i jak mam to zrobić. Lubię jesień. Naprawdę bardzo ją lubię. Mogłaby się trochę zlitować i nie dawać mi powodów do dołowania się? Chociaż i tak nie jest najgorzej. Serio. Myślę, że to bardziej przez to, że nie pracowałam od dwóch miesięcy i w domy dostawałam już świra.
W czwartek byłam u lekarza, odebrałam wyniki i idę od pierwszego października do nowej pracy. Trochę się denerwuję. Obowiązki niby te same, jednak inni ludzie i nowe miejsce. Ale poradziłam sobie tam więc na pewno dam radę tutaj, co?

No i z tego miejsca też bardzo chciałam podziękować dziewczynom za wszystkie komentarze po ostatnim postem. Naprawdę nie sądziłam, że ktoś tu jeszcze wpadnie po mojej tak długiej nieobecności. Miła niespodzianka <3

Może przejdźmy do tej przyjemniejszej części posta - grafiki?
Niewiele tego jest, ale starałam się jak mogłam. Wyszłam z wprawy i wiem, że nie wszystko wygląda idealnie, ale staram się :D Nagłówki mogliście zobaczyć wcześniej na moim dA. Tam też pewnie publikować prace wcześniej niż tutaj więc zachęcam do obserwowania :) 



Sygnatury
 
 
 


Nagłówki
 

Tekstury
 


Możecie mi też napisać co sądzicie o nowym głównym. O dziwo zajął mi on dużo mniej czasu niż się spodziewałam. Robiłam go o pierwszej w nocy... Ale myślę, że nie wyszedł najgorzej. Nad samym nagłówkiem pracowałam dłużej niż nad kodami... Podobał mi się poprzedni, ale po tak długim czasie uznałam, że czas na małą zmianę. No i chciałam czegoś odpowiedniego do obecnej pogody za oknem. U was też jest tak zimno? Brrrrr...

12 komentarzy:

  1. Hej kochana xx
    Cholerka, jak zawsze piękne prace, a szablon jest przecudowny, naprawdę!!
    Pisałam ci w sumie, więc wiesz :D
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo bby!
    Tak dawno mnie tu nie było, cieszę się, że wróciłaś! ♥ Prace są piękne; k o c h a m ostatnią sygnaturkę ugh.. we love a talented queen, z nagłówków bardziej podoba mi się drugi.. mhh honey,,, te kolorki, ah zachwycają moje oczy! ^^
    Human Race
    gurl if you don't mind, ukradnę te zachęcająco wyglądające teksturki ;D
    Czekam na kolejną notkę!
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofc I don't mind haha :)
      Dziękuję bardzo za miłe słówka ♥

      Usuń
  3. Ojeeeej, Emily Blunt skradła moje serce :D Prace są naprawdę ładne i nie potrafię zdecydować, która podoba mi się najbardziej. :P
    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem od czego zacząć. Może od: DZIEWCZYNI prace są genialne! Jestem zakochana w każdej z osobna- nagłówki topią moje serce, sygnaturki na BARDZO wysokim poziomie i te nagłówki... <333 Skradaja mi serce jak i texturki <33 Oczywiście jak najbardziej notka udana :) Ten główny tak samo w każdym aspekcie dopracowany! Można jakieś zamówienia? ^^
    Chciałabym zobaczyć w następnej notce pliki psd do tych wszystkich cudeniek <33
    Co do pracy to na pewno dasz radę, trzymam mocno kciuki <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słówka :) Pomyślę nad tymi plikami, chyba do sygnatur jeszcze mam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej!Śliczny nowy główny <3 Świetne prace szczególnie pierwsza sygnaturka
    oraz pierwszy nagłówek to moje faworyty <3 Pobieram tekstury.
    Pozdrawiam i czekam na więcej ^ bleeding-through

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz mi wybaczyć za brak komentarza pod poprzednim postem! Oczywiście widziałam i bardzo się cieszę, że wróciłaś! ♥
    Co do głównego to jest cudowny, mega podoba mi się nagłówek, jest taki jesienny ♥ No cudo.
    Ikonki są przepiękne świetnie razem wyglądają.
    Co do sygnaturek nie potrafię wskazać faworytów, ale co nagłówków to chyba ten pierwszy, bo ostatnio mam słabość do prac z nienaturalną koloryzacją ♥
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pretty! :) Dziękuję bardzo za przemiłe slowka i nie ma sprawy ❤ pozdrawiam :)

      Usuń