22 lipca 2017

103. Bad Liar

Bry. Jest mi wstyd. Jest mi naprawdę bardzo wstyd. Zaniedbałam nie tylko pisanie książek ale również bloga przez to nie było urodzinowej notki. Musicie mi to wybaczyć, ale nadmiar obowiązków w ostatnim czasie nie pozwolił mi na nic. Zaczęłam staż i przez osiem godzin jestem w pracy. Po tym jestem tak zmęczona, że jeśli już włączam komputer to tylko po to, żeby posiedzieć na YouTube i obejrzeć zaległe filmiki. W ciągu ostatnich dwóch tygodni jak już otwierałam photoshopa to wyszły z tego tylko miniaturki na YouTube, powyższa miniaturka i drugi nagłówek. Pozostałe to staruszki, które mogliście już zobaczyć na moim deviantArcie. Ostatnia praca to współpraca z Baś.

Poza tym... Co u was? Ktoś jeszcze istnieje z naszych kochanych grafików? :D

 
 

Nie wiem kiedy pojawi się następny post. Nie wiem czy w ogóle się pojawi. Możliwe, że zawieszę bloga na jakiś czas, ale nie jest to pewne.

3 komentarze:

  1. O kurde, ktoś tutaj żyje! ^.^
    Znam ten ból! Kiedy dojadę już do domu po siedzeniu 8h w pracy, to nie za bardzo mi się chce robić cokolwiek innego, niż leżeć i oglądać jakieś głupoty na yt :C
    Najbardziej podoba mi się nagłówek z Harrym.
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. za każdym razem jak widzę ten szablon to nie mogę się napatrzeć! Strasznie mi się podoba! Mam nadzieję, że nie zawiesisz bloga i wkrótce pomimo stażu coś się tu pojawi!
    Co do grafiki jestem pod wrażeniem sygnaturki i pierwszego nagłówka! Moje faworyty!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D Pobrałem kilka dodatków z twojego bloga i wstawiłem Cię do podstrony credits na moim blogu

    hasło: Human Race
    pobrałem tekstury i stocki

    Zapraszam do mnie na Rain Projection

    Pozdrawiam
    Tyrell.black

    OdpowiedzUsuń