20 września 2016

88. Cruel



Cześć, witajcie :) Jak minął wam poniedziałek? Mój był całkiem spoko, chociaż byłam strasznie zmęczona. W niedzielę, po ośmiu godzinach szkoły, wybrałam się z rodzicami i znajomym na koncert Kultu w moim mieście. Było nawet fajnie, ale szkoda mi było dzieciaków, które bawiły się niedaleko sceny, bo jednak przeważała ilość osób dorosłych. Były papierosy, alkohol i dzieciaki były świadkami różnych bardziej i mniej dziwnych sytuacji. Przed Kultem był Kamil Bednarek, ale nie zdążyliśmy na niego iść. Może to i dobrze... :P Później kontynuowaliśmy zabawę w domu. I tak do północy, aż w końcu udało mi się zasnąć. Byłam bardzo zmęczona wczoraj, niewyspana i w ogóle, ale udało mi się zrobić trochę grafiki, a nawet jeden szablon! No i jak widzicie, zmieniłam również szablon główny. Podoba się wam? Wszystko działa? Dajcie znać w komentarzach! Jedyne, co mi przeszkadza w całości są te przerwy między grafikami. Wcześniej tego nie zauważyłam, a teraz strasznie mi to przeszkadza i nie wiem, co z tym zrobić. Macie jakieś pomysły? Dajcie, proszę, znać. Między ikonami nie daję żadnej spacji (bo kiedy ją dam, przerwy są jeszcze większe), a mimo to i tak te luki między nimi się pojawiają :<

Grafika!
8 ikon, 2 nagłówki, 4 sygnatury (jedna, to współpraca z Forain), szablon i paczka 30 zdjęć z Barbarą Palvin.

+ Dajcie znać, co chcielibyście zobaczyć w następnych postach! :)
A może chcielibyście stworzyć coś ze mną na pół? Wiecie, gdzie mnie znaleźć! :)

ikony
 
 

sygnatury
 ostatnia, to współpraca z Forain :)

nagłówki

 szablon

paczka
aby pobrać, kliknij na podgląd


6 komentarzy:

  1. O nowy post, ale trafiłaś bo w końcu wzięłam się za komentowanie.
    Nowy szablon jest prześliczny uwielbiam połączanie biało-czarnego i jakiegoś kolorku! Cudo!
    Jedyne przeszkadza mi pasek z etykietami! Jeździ mi po całym ekranie luknij sobie na screeny: tu i tu.
    Co do odstępów możesz je usunąc przy pomocy kodu : .post-body img{
    margin:0px !important;
    }
    .

    Grafika boska jak zawsze! Ikonki boskie kocham 1 rząd <3 Z sygnatur 2 i 3 <3 Są moimi faworytami! Nagłówkami mnie zabiłaś! Oba są wow perfekcyjne!
    No i szablon wolny ahh cudo! Bardzo mi się podoba!
    Ja chętnie bym zobaczyła jakieś tutoriale tak mało osób robi te na nagłówki no i więcej ikonek i szablonów!
    Z chęcią bym tez z tobą coś zrobiła ale na razie przygotowywanie notki mi to uniemożliwi ale może po niej?
    Czekam na więcej pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo dziękuję za pomoc! Mam nadzieję, że już wszystko wygląda w porządku. Etykiety zmieniłam i liczę, że już jest ok :)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Hej ^^
    Hohoho, piękny główny widzę, omg insnsd <3 Kocham te kolory!
    Co do notki to powaliła mnie, naprawdę <3 ikonki są świetne, zwłaszcza pierwsze!! Z sygnaturek zakochałam się w tej z Harrym i tej z Carą, jest naprawdę cudowna *.* Pierwszy nagłówek to kolejne cudeńko, no nie mogę, powalasz mnie tymi kolorami!! Szablon piękny (69, hehe, wiem, jestem okropna xD).
    JA ZGŁASZAM SIĘ DO WSPÓŁPRACY, w sumie z tobą to zawsze <3 ^^
    Pozdrawiam kochana,
    Hanch xx
    http://weathered-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniedziałek minął mi szybko (dzięki Bogu!) ^^ Większość dnia spędziłam na nauce, ale po tych paru tygodniach to po prostu wchodzi w nawyk.
    Uwieeeelbiam pierwszy zestaw ikonek! Są po prostu idealne! Drugi zestaw podoba mi się mniej, sama nie wiem czemu, chyba te kolory nie do końca mi pasują. Sygnaturki są BOSKIE. Każda jedna! *-* Ta pierwsza ma niesamowity klimat. W drugiej kocham kompozycję. A współpraca z Forain to majstersztyk ♥ Chcę więcej Waszych współprac, dziewczyny ^^ Co do blendów, oba bardzo mi się podobają, ale drugi bardziej! A szablon to cudeńko :) Odcienie szarości z dodatkiem turkusu wyglądają pięknie!
    Chętnie znowu bym coś z Tobą stworzyła
    ... :3

    Ściskam mocno!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowałaś mnie ikonkami! <3 Prześliczne :3
    Druga sygnaturka... po prostu genialna *-* Świetna kompozycja i kolorki.
    Podoba mi się jeszcze trzecia :3
    Oba nagłówki to moje faworyty dzisiejszej notki :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka Scar <3
    Moje skarbie kochane nawet nie wiesz jak się cieszę, że jest u cb znowu notka ♥ Szczególnie z takimi pracami!
    Jestem mega zachwycona twoimi ikonkami. Powiedz mi jak ty to robisz? Bo ja nie rozumiem jak można mieć taki talent *o*
    Poza tym... te sygnaturki... szczególnie ta druga :) No normalnie jestem szaleńczo zakochana w niej!
    Jeżeli chodzi o szablon, to doskonale znasz moje zdanie ;)
    A nagłówki oba są cudne. Pierwszy - bo niebieski a drugi bo ariana. Awwwwww
    No dobra. Nie zanudzam więcej :P Do zobaczenia w kolejnym poście!
    Forain

    OdpowiedzUsuń