19 marca 2016

75. Wings

   
Witojcie! Sama sobie się dziwię, że dodaję post tak szybko. Wzięłam się ostatnio za siebie i to porządnie, jeśli chodzi o grafikę. Głównie przez Forain, z którą współpracowałam nad grafiką do jej urodzinowego posta, na którego serdecznie was zapraszam.
Co poza tym...
Powoli przystępuję do nauczenia się robienia menu. Ogólnie staram się poprawić swoje umiejętności dotyczące szablonów zamkniętych. Jeden z nich zobaczycie za chwilę :)
Piszcie też w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w następnych postach. Bardzo mi to pomaga w robieniu kolejnych grafik :)


 
POBIERZ
MENU: AUTORSTWA PRETTYSMILEX, ZMODYFIKOWANE PRZEZE MNIE NA POTRZEBY SZABLONU




6 komentarzy:

  1. Nagłówki to mistrzostwo *p* Tak na nie patrzę i patrzę, i przestać nie mogę XD
    Szablon jest ładny, ale ta gruba czcionka w dacie posta za bardzo rzuca mi się w oczy i nie pozwala zachwycić się resztą kodu c':
    Ale jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje prace, niezaprzeczalnie masz ogromny talent <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. SCAR!!
    Słoneczko, twoje prace to cudo, aż nie mam słów, by je opisać. Piękne kolorki prac! Wysłałabyś mi kolorki z pierwszej pracy? Bo zakochałam się *.*
    Pozdrawiam, Hanch <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow *-* Nagłówki to mistrzostwo świata !!! A co za tym idzie oczywiście szablon jest cudowny ! Tło idealnie współgra z nagłówkiem !
    Ikonki również śliczne !
    Pozdrawiam xxx
    Lailaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Scar... przez Ciebie się rumienie, a nie powinnam!
    Ja tylko cię zachęcam do pracy ;) Z góry dziękuję Ci za chęć współpracy. To wiele dla mnie znaczy <3
    Sygnaturka wyszła Ci boska, a nagłówki... no po prostu cudeńka! Bardzo podoba mi się ten pierwszy, którego użyłaś również w szablonie. Oczywiście ten również Ci wyszedł rewelacyjnie!
    Nie mogę się już doczekać kolejnej notki :)
    Pozdrawiam!
    Forain ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny post będzie jeszcze lepszy, tego jestem pewna ;> :)

      Usuń
  5. Jak kolorowo w tym poście *-* Ikonki prześliczne, sygnaturka prześliczna, nagłówki prześliczne, szablon śliczny. Nie ma co krytykować :c haha :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń