14 września 2015

44. I'm scared to go out


Cześć, witajcie... Co u was? Mam nadzieję, że wszystko dobrze, bo u mnie po raz kolejny wszystko się wali. Mam tyle problemów na głowie, tyle spraw do załatwienia a tak mało czasu. Na szczęście jeszcze nie wybieram się do szkoły. Gdybym jeszcze musiała się nią martwić to podejrzewam, że już dawno Scar przestałaby istnieć. Ale nie chcę tutaj zanudzać, zamulać czy nie daj Boże rozryczeć się jak dziecko, chociaż szczerze mówiąc mam taką ochotę...
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod ostatnim postem. Bardzo się cieszę, że się wam spodobał i pisaliście takie wspaniałe komentarze. To naprawdę pobudza do dalszych działań i dodaje skrzydeł. Sama świadomość, że coś, co robię się komuś podoba jest naprawdę... Niesamowita.
A propo poprzedniego posta... Parę osób zwróciło uwagę, że w szablonie głównym nota powitalna "ucieka" razem z przewijaniem strony i pytało się, czy tak ma być więc: TAK. Od samego początku miało to tak wyglądać i tak jest... :)
Na dziś niestety nie przygotowałam wiele. Mam dla was zaległą paczkę tekstur, dwa nagłówki, z czego jeden to eksperyment zrobiony już jakiś czas temu i dwa szablony wolne, z czego jeden jest z propozycji, z panem Garfieldem.
Mam nadzieję, że coś wam się z tego spodoba, a z nagłówków może zechcecie jakiś szablon? A może macie własne propozycje? Jeśli tak, odsyłam do zakładki w menu. Postaram się wykonać każdą propozycję, o ile będzie to możliwe, bo muszę przyznać, że szablon z Garfieldem robiłam 3 dni z czego półtora dnia spędziłam na wyszukiwaniu zdjęć. Ale jestem z tego szablonu nawet zadowolona chociaż wiem, że mógł wyjść nieco lepiej...
Koniecznie dajcie znać, co o nim sądzicie no i...
Enjoy! ♥

 
Pierwszy to właśnie wspomniany przeze mnie eksperyment
Nagłówek powyżej to współpraca z Moniką


 



Na zakończenie 5 ikonek, które robiłam zupełnie na szybko.
    


Pamiętajcie oczywiście o regulaminie, jeśli coś pobieracie.


4 komentarze:

  1. Ojej ojej ojej ojej! Ależ Ci wyszła genialna notka, no nie powiem - ciężko powiedzieć, że jakaś praca jest lepsza od innych, bo wszystkie są wyjątkowo dobre ♥ Pierwszy nagłówek ma bardzo ciekawe ułożenie, zawsze fascynowało mnie dodawanie takich "drugich nagłówków" do pracy :) Druga praca jest zdecydowanie za ciemna. Nie widać w ogóle napisów :/ Ale widać wspaniale wtopienie modelek, więc to jest na plus :) Trzecia praca nie jest w ogóle w moim guście, niestety. Ale doceniam pomysł + kolory są fantastyczne. Pierwszy szablon ma przepiękną kolorystykę, jednak zmieniłabym kolor czcionki w poście, bo na dłuższą metę czerń może męczyć oczy na tle innym niż białe lub jasnoszare. Drugi szablon taki ułożony, taki delikatny, prześwietny :) Te małe kwiatki w nagłówku dodają mu dużo uroku ♥ Ikonki, choć na szybko, to wyglądają naprawdę nieziemsko. Ostatnio idą Ci jak woda! :) Teksturki wydają się ciekawe, jednak na razie nie potrzebuję dodatków (staram się posprzątać w tym, co już mam, więc ciężko byłoby zachować porządek ściągając co rusz nowe :x). Jeśli uznam, że potrzebuję czegoś w tym stylu, to z pewnością wrócę na Scargraf :P
    Mam nadzieję, że wszystkie Twoje problemy się rozwiążą. Weź się mocno w garść i załatw, co masz do załatwienia na raz, potem będziesz miała spokój :)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękności! <3 Zakochałam się <3
    Nie wiem nawet co powiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim zanurzę się w zeszytach (a trzeba...), jeszcze coś tu skrobnę. Też obok takich cudowności nie śmiem przejść obojętnie. ;)
    Eksperymentowanie jak najbardziej na plus. No i Hayley! <3 Zauważ tylko proszę wycięcie głowy po lewej u góry - w porównaniu z resztą nieco mu brakuje. ;p Ale kolory genialne, motyw jesienny też umiejętnie wprowadzony. Super!
    Jeśli chodzi o drugi nagłówek: nigdy nie wiem, co myśleć o tak przygaszonych pracach. Z jednej strony to Twój pomysł, zamysł czy coś, a z drugiej przeszkadza mi to, że niewiele tam widzę... "Latające" okna tworzą ciekawy efekt.
    Nasza współpraca już zdecydowanie obgadana, Podoba mi się jej schludność.
    Jak tak czytałam wstęp, to miałam nadzieję na szablon z Garfieldem-kotem, a tu się okazuje, że jestem niezorientowana w temacie totalnie. :D
    Pierwszy widocznie w Twoim stylu, drugi już nie. Zauważyłam, że chyba szukasz czegoś w tych różnych układach. Życzę Ci, żebyś to znalazła, ale (!) żeby to było Twoje, a nie "mocno" inspirowane cudzymi wytworami. Tak btw.
    Ikonkom przydałby się rutinoscorbin, albo to mi brakuje chęci do życia... O.o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń