9 sierpnia 2015

36. Scared.

 
 
Cześć, witajcie!! :) Nie macie pojęcia jak się cieszę, że znów mogę tu wrócić! Mogę! Dostałam nowy komputer szybciej niż się spodziewałam i oto jestem! Być może nie ma rewelacji, ale nie mam żadnych materiałów i muszę powoli zacząć wszystko zbierać od nowa. No nic...Wracam! Na, oby, jak najdłużej. Posty będą dodawane regularnie (przynajmniej dopóki dopóty będę miała pomysły). Postaram się dodawać chociaż raz w tygodniu. Dlaczego? Jutro czeka mnie pierwszy dzień pracy i może być ciężko z dodawaniem postów częściej niż raz na tydzień, dojazdy i te sprawy... Bardzo mi przykro, że nie przygotowałam porządnego posta urodzinowego, ale sami rozumiecie, że brak komputera i możliwości zrobienia czegokolwiek to siła wyższa. W każdym bądź razie... Mam nadzieję, że jednak o mnie nie zapomnieliście i będziecie wpadać, raz na jakiś czas... :) Będzie mi bardzo miło. Co przygotowałam?
Powyższą sygnaturkę i dwa nagłówki. Niestety brak czcionek, tektur, stocków i tak dalej nie pozwolił mi na stworzenie czegoś więcej. A poza tym... :) Kawałek czasu nie siadałam do grafiki i sama nie wiem co powinnam myśleć o dzisiejszych pracach. Ocenę zostawiam wam.
Enjoy!



2 komentarze:

  1. Cześć i czołem! Po pierwsze: to nieładnie, że mi się nie pochwaliłaś, że wracasz. :P
    A teraz grafika. Sygnaturka jest baaaardzo udana i po prostu idealna. Nie da się jej niczego zarzucić. Te spokojne kolorki i ogólna prostota świetnie wyglądają. ^^
    Pierwszy nagłówek jest fajny kompozycyjnie i kolorki też ekstra - podobają mi się takie połączenia. Ale wycięcie modelki naokoło głowy jest fatalne, a większa twarz spokojnie mogłaby się bardziej wtapiać w tło (jest na to sporo różnych zabiegów). Druga pracka jakaś skromniutka (to znaczy, wiem, że nie masz materiałów...). Udana, ale jakoś tak... czegoś jej brakuje.
    Nie obiecuj regularnych notek, tylko je dodawaj! ;)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś ♥ Tak swoją drogą, zajrzałabyś na maila? :)

    OdpowiedzUsuń