26 marca 2015

27. Don't tell because it hurts.


Cześć, witajcie! Zauważyliście, że witam się tak z wami w każdym poście? Ha! Mam swoje przywitanie! Ale fajnie... Humor mi dzisiaj dopisuje, a to dlatego, że wreszcie się wyspałam. Uff, myślałam, że jeszcze długo to nie nastąpi, ale mniejsza. Widać za oknem już wiosnę i mam nadzieję, że takie słoneczko i niezbyt zimne powietrze zostanie z nami już na zawsze (czyt. do czasu aż nadejdzie lato). Całkiem niedawno, bo w nocy z soboty na niedzielę padał u mnie śnieg co trochę mnie zaniepokoiło, ale na szczęście już rano (czyt. po godzinie piętnastej, gdy się obudziłam) po śniegu nie było już śladu. Ostatnio miałam niesamowicie wielką ochotę wyjść na dwór i pobiegać (ostatni raz przytrafiło mi się to dobre dziesięć lat temu... czyli jak miałam 8-9 lat) i mieszkałam na wsi, gdzie właściwie mało ludzi interesowało to, co kto robi. Tutaj, już w dużym mieście, w którym mieszkam boję się wyjść do sklepu, a co dopiero pobiegać... Mam nadzieję, że ta ochota niedługo mi przejdzie... Muszę znaleźć jakieś inne zajęcie, inne ćwiczenia. Polecacie coś?
Bardzo mało osób (dla mnie), a w każdym razie coraz mniej osób tu zagląda i zastanawiam się dlaczego. Czy to, co robię nie jest wystarczająco godne waszej uwagi? Nie podoba wam się to? Nie mówię tu o komentarzach, ale ogólnej statystyce i waszej aktywności na tym blogu. Piszcie w komentarzach co mogę, co muszę przygotować, co chcielibyście zobaczyć, bo to jest bardzo ważne i pomaga mi w prowadzeniu tego bloga. Poza tym zastanawiałam się nad otwarciem jakiegoś naboru, by przyjąć choć jedną osobę, która chciałaby się podjąć zadania i pomóc mi w prowadzeniu SG. Myślicie, że to dobry pomysł? Cóż... Ja będę o tym cały czas myślała.
Co na dziś przygotowałam?
Najpierw chciałabym wspomnieć, że z całego posta jestem naprawdę bardzo zadowolona. Chciałam zrobić jeszcze wiosenne ikonki, co zostało wspomniane w komentarzu pod ostatnim postem jednak nie miałam kiedy się za to zabrać. Przygotowałam za to dwa nagłówki, dwa szablony oraz paczkę tekstur. Nie pomijajmy jednak sygnatury z początku posta. Z szablonów jestem zadowolona jak nigdy wcześniej i myślę, że naprawdę nie wyszły tak źle.
Cóż... Enjoy!

~Nagłówki~ 
 

~Szablony~


 ~Tekstury~
pobierz


Pamiętajcie o pisaniu co chcielibyście zobaczyć w następnych postach!

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. Widzę, że Adam doskonale sprawuje się w szablonie głównym, haha!

5 komentarzy:

  1. 2 nagłówek i 1 szablon podobają mi się najbardziej.

    Proponuję minimalistyczny szablon z mężczyzną, np. jakimś modelem.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że u ciebie słonko, u mnie słonko uciekło za to jest deszcz i chlap ;(
    co do ćwiczeń znam kilka dobrych ćwiczeń cardio, które nie są trudne a daja efekty :) wiec jak cos napisz.
    Nie wyobrażam sobie by scargraf miała by prowadzić inna osoba niz scar :D
    prace są świetne bardzo podoba mi się pierwszy nagłówek.
    pobieram tekstury i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Painkiller

    Oh god, najpierw wypisujesz mi w komentarzach, że mam Cię uczyć, a potem... a potem publikujesz coś takiego. Jestem zagubiona ;-; Ciągle byłam. W każdym bądź razie jeśli jeszcze raz napiszesz mi coś takiego, to pochlastam się suchą bułką, tak xD
    To TY powinnaś mnie uczyć! Ten post jest prze cu do wny!
    Pierwszy nagłówek jest naprawdę śliczny, te kropki dodają cudownego efektu ^^. Drugi, ten z Harrym również jest bardzo ładny. Uwielbiam zbieranie wszystkiego na środku :) Chociaż jak dla mnie, jego twarz jest nieco zbyt pomarańczowa, ale to taki szczegół xD
    Muszę jeszcze skomentować drugi szablon... nagłówek mnie oczarował. Jest idealny, serio. Mogę gapić się na niego wiecznie ;-;
    To chyba tyle, mogłabym jeszcze długo się zachwycać, ale ten komentarz byłby za długi. Życzę Ci dużo weny i pozdrawiam :3
    + pobieram teksturki x.

    OdpowiedzUsuń
  4. Painkiller

    Jeju! Ta sygnatura jest najpiękniejsza na świecie i ta Emma uhh kocham <3
    1 nagłówek urzekł mnie. Fajny pomysł z tymi kropkami ;) Ten z Harrym jest cudowny, fajne kolorki i oql jest śliczny. Szablon 1 podoba mi sie, nic dodać nic ująć, ale 2 jeeest ugh zaje*isty XD.
    Pobieram teksturki x
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie x <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Painkiller
    Pobieram tekstury z postów nr 27, 26 oraz 21. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń