15 marca 2015

25. Crying lightning.

sygnatura wykonana pod instrukcją Yassmine

Cześć, witajcie. Już dzisiaj wracam do was normalnie, bez gorączki, jednie z kaszlem. Ostatnie parę dni było koszmarne, jeśli chodzi o pogodę. Padał deszcz, było zimno, wiało... Mam nadzieję, że to się wkrótce skończy bo chciałabym wyjść w końcu na dwór na dłużej niż pół godziny i nie bać się, że jak wrócę do domu to znów będę zmuszona do leżenia w łóżku z czterdziestostopniową gorączką. No ale mniejsza. Nie przygotowałam dużo na dziś z powodu braku czasu. Ale w następnym poście na pewno zobaczycie szablon z Gryffindorem (dosłownie) i być może jakiś minimalistyczny o ile mózg zechce ze mną współpracować i razem wymyślimy coś, co nada się do pokazania. Powyższą sygnaturę wykonałam co nieco podpatrując z instrukcji Yassmine. Poza tym dwa nagłówki... Enjoy!



Co przygotować do następnego posta?

12 komentarzy:

  1. wszystkie prace są świetne sygnaturka i pierwszy nagłówek bboskie :)
    ciesze się, źe juz ci lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek jest cuuudoownyy! A sygnaturka zjawiskowa... Życzę zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku.. gorączka to nic dobrego :< Sama niedawno przez podobne rzeczy przechodziłam.
    Pierwszy nagłówek jest bardzo ładny. Nie pasuje mi tylko w nim troszkę napis, ale to ujdzie. c:
    Pozdrawiam, Shandie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, daj spokój z tą gorączką. Kiedy ją miałam nie mogłam się ruszyć i ryczałam cały czas jak małe dziecko, bo wszystko bolało i głowa najbardziej właśnie przez gorączkę i płacz. Cieszę się, że już jest lepiej.
      Co do nagłówka... Mi też nie pasował napis, ale nie miałam czasu (hehe) na szukanie innego.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zdrowia życzę Scar! :)
    Drugi nagłówek skradł moje serce a sygnaturka prześliczna. <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności tu widzę :D Moje faworyty, to sygnaturka i 1 nagłówek. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że wróciłaś do żywych Scar ^^. Prace są cudne - ta sygnaturka to chyba Twoja najlepsza. Uwielbiam pierwszy nagłówek - cudeńko!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń