9 marca 2015

24. Wiosno nadejdź! Chorobo uciekaj!


(c) Cudeńko Yass

Cześć, witajcie! Spodziewał się ktokolwiek, że wrócę tu tak szybko? Ja sama nie wiedziałam do końca czy wrócić już teraz, czy odczekać jeszcze parę dni, narobić prac i dopiero wtedy zacząć je publikować. Ale ponieważ ostatnio mam straszny natłok myśli i nie bardzo mam się komu wygadać, postanowiłam tu wrócić więc jesteście dosłownie skazani na moje marudzenie, głupie przemyślenia i tak dalej, i tak dalej. 
Co u mnie? Jak w tytule posta - chciałabym już wiosnę, słońce, ciepło i jestem chora. Osz kuurczę! Nie wiecie jak się męczę z tym wszystkim. Jakoś w czwartek/środę (nawet nie pamiętam, bo byłam na wpół nieprzytomna w tamtym czasie) coś mnie wzięło i złapało za gardło. Kichałam, smarkałam i w ogóle... Jak każdy inny człowiek pomyślałam, że to zwykłe przeziębienie i zaraz przejdzie. Ale przyszła sobota, niedziela... KOSZMAR dosłownie. Gardło mi spuchło, mam chrypkę i trudności z mówieniem, boli mnie ucho, źle widzę... Nie mówiąc o kręgosłupie, szyi, nogach... Może dlatego tak rozmyślam ostatnio? Kto wie? W środę lub czwartek wybiorę się do lekarza. Boję się, że powie, że to coś bardziej poważniejszego niż grypa czy przeziębienie także módlcie się o mnie, by udało mi się wyzdrowieć do soboty. Nie mogę opuścić kolejnego weekendu zajęć w szkole :/
Marudzę, ale co zrobić? Nic! Chciałabym się komuś wygadać, tak na poważnie... Ale to są marzenia dziewczyny, która nigdy nie miała przyjaciół/osób, z którymi mogłaby wyjść gdzieś na miasto... Cokolwiek!
Dobra, koniec, bo i tak tego nie czytacie i jesteście ciekawi grafiki.
Nic nie przygotowałam, oprócz tych dwóch sygnatur niżej, z których jestem nawet zadowolona. Nie są może jakieś wysadzone stockami i nie grzeszą całością, ale myślę, że wyszły lepiej niż niejedne moje sygnatury także... Enjoy!


Ogólnie, to napisałam tego posta z myślą, by zadać wam jedno pytanie:
Co byście chcieli zobaczyć w następnym poście?

Jest to dla mnie bardzo ważne i, o ile będę o tym pamiętać, będę pytać was o to pod każdym dodanym tu postem. Czego potrzebujecie, co chcielibyście zobaczyć, jakieś instrukcje? Pomysły? Propozycje? Cokolwiek! Tylko proszę, piszcie mi o tym. Prowadzę tego bloga nie tylko dla siebie, jakby nie patrzeć. Wszystkie dodatki robione są dla was także....
Co chcecie w kolejnym poście??
Piszcie! 

A teraz...
Do widzenia, cześć!



6 komentarzy:

  1. Jesteś, tak!
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś tak szybko c:
    Współczuję Ci całym sercem, mogę tylko sobie wyobrazić, jak się czujesz. Trzymam kciuki, żebyś szybko wyzdrowiała!
    Co do grafiki, to pierwsza sygnatura oczarowała mnie prostą, sprawia wrażenie takiej wyważonej. Jest śliczna :)
    Za to druga wydaje się być taka gładziutka, a te światełka dodają efektu :3
    Hm, w następnym poście chętnie zobaczyłabym jakiś szablon wolny, najlepiej minimalistyczny (mam teraz na takie fazę .-.). Czekam na niego z niecierpliwością c:
    + dziękuję bardzo za taki komentarz na gf, ale co do tych szablonów, to gruuubo przesadziłaś, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta druga sygnatura! :)
    A wiesz co bym chciała zobaczyć? Może jakiś szablon w Twoim wykonaniu? :D to, z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam trochę czasu, aby w końcu zajrzeć, bo zbierałam się już od dłuższego czasu. Ale przechodząc do rzeczy. Bardzo podoba mi się szablon główny. Bardzo takie lubię ;) I ten gif jako nagłówek ♥ Co do sygnaturek, to są prześliczne! Szczególnie spodobała mi się druga. Świetny dobór dodatków ;)

    Pozdrawiam, Dakota /bloodbonds :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że nie odejdziesz na długo :D Prace są przecudne ! Ta druga sygnaturka jest przepiękna idealna i cudna! świetny styl C: Czekam na kolejną notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała zobaczyć grafikę w twoim wydaniu o tematyce wspaniałe stulecie bądź il divo ,pierwsze to serial o Sulejmanie wspaniałym ,a drugi mój ulubiona grupa muzyków.pop-operowych.

    hasło: czuję pustkę
    Pobieram na Rockmenową pierwszą sygnaturkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za odpowiedź planuje za niedługo nową notkę ,a co o starszych panach w bazach ja wiem napisałaś iż ładne ,ale czy nie lepiej młodych dawać ,a może lepiej nie dawać takich wymuskanych tylko takich dojrzałych jak dobre wino.

    OdpowiedzUsuń