7 grudnia 2014

8. Castle of glass.


Czeeeeeeeść Wam! Jeju, nie macie pojęcia jak się cieszę że wreszcie mogę coś opublikować. Siostra przyjechała i pożyczyła mi laptopa więc oto jestem :) Chciałabym wam opowiedzieć co się u mnie działo przez ten czas ale za dużo pisania więc... sami rozumiecie. Ale w skrócie... zostałam ciocią i opiekuję się tą prawie pięciomiesięczną dziewczynką, co do łatwych zadań nie należy, jestem w trakcie szukania pracy co idzie mi chyba całkiem nieźle, mój stan psychiczny pozostaje bez zmian ale staram się o tym nie myśleć... Co jeszcze? Już sama nie wiem... opowiem wam w następnych notkach. A co dzisiaj ode mnie? Tylko jedna sygnatura oraz jeden nagłówek. Wybaczcie jakość tych prac ale nie dość że robione na szybko to jeszcze chyba wyszłam z wprawy po takim czasie nie robienia niczego. Mam nadzieję że ktoś tu jeszcze zajrzy... chciałabym wiedzieć że mam jeszcze dla kogo robić to wszystko więc zostawcie komentarz.
Niedługo święta, cieszycie się? Ja nie bardzo :/
No cóż... tyle ode mnie na dziś...



Serdecznie was pozdrawiam :*
Trzymajcie się i do napisania... mam nadziejębże niebawem ;)

1 komentarz:

  1. Zostawiam komentarz! ;) Troszkę spokojnej zabawy w PS i wrócisz do wprawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń