30 kwietnia 2017

102. My Demons


Cześć! Jak się macie? <3 Mam nadzieję, że u was jest choć trochę lepiej niż u mnie.
Matury zbliżają się naprawdę wielkimi krokami, a ja wciąż niewiele umiem, ale uczyć się bez przerwy też nie mogę, bo nic nie zapamiętam. W najgorszym wypadku zrobię jedno wiele YOLO i będę się modlić, żeby zaliczyć te wymagane procenty do zdania matury.
Nagłówki, które dzisiaj dodałam, mogliście widzieć już na dA. Postanowiłam, że tam pojawiać się będą tylko grafiki same w sobie, bez żadnych dodatków. Ludzie sami narzekają, że ktoś pobiera ich dodatki bez poinformowania o tym, a sami tego nie robią. Trochę to nie fair, dlatego wszelkiego rodzaju dodatki, takie jak koloryzacje, pliki psd czy choćby szablony do pobrania będą tylko na blogu. Za sygnatury się nie brałam, bo nic mi w nich nie wychodziło :/ Oprócz nagłówków, mam jednak dla was parę koloryzacji, jeden szablon wolny i jedno zamówienie. Rozpisywać też się nie będę, bo możliwe, że do wieczora usiądę do tej matematyki, żeby cokolwiek powtórzyć. Jeśli mózg mi się przegrzeje, to będzie wina ludzi ze szkoły :P Nie dawali mi się uczyć na lekcjach i wszystko muszę robić sama w domu -.- Pogoda też w ogóle nie pomaga. Dzień w dzień pada, jest zimno i ponuro. Najchętniej zrobiłabym sobie litrowy kubek kakao, położyła się pod kołdrą i wróciła do oglądania seriali, ale to też nie pomoże mi w nauce.
Jak żyć? xD

Przejdźmy do grafiki, co?
Enjoy! <3


   
 
1 w/ Erenae



  
  


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz Ci pięknie dziękuje, szablon wygląda cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca z Erenae i pierwszy szablon - naprawdę super *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo ładne Scar :D
    Najbardziej chyba wpadły mi w oko szablony <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Scar powtarzałam to już tyle razy ale robię to jeszcze raz - kompletnie kocham każdą twoją pracę, naprawdę! Nie było mnie tu jakiś czas przez co naprawdę ubolewam. Jednak znalazłam go trochę i oto jestem :D Wszystko bardzo piękne jak zawsze jednak trzeci nagłówek całkowicie skradł moje serduszko dzisiaj.

    Pozdrawiam, Zaula

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje prace ♥ Są piękne ^^
    Najbardziej podoba mi się ostatni nagłówek, a drugi nie chce mi się otworzyć i wyskakuje mi komunikat, że zablokowano niebezpieczną stronę ;c a tak bardzo chciałam zobaczyć ;c (czemu mój komputer coś takiego odwala ;/)
    Jeszcze te szablony ♥ Cudowne ^^
    Human Race
    Pobieram pierwszą i ostatnią koloryzację ^^

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie na GV ;)
    Powodzenia na maturach! Na pewno zdasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć kochana!
    Dawno mnie tu nie było... jak w sumie w całej grafikosferze :/
    Przybywam by życzyć Ci powodzenia na maturach (mimo, że dziś już pierwszy dzień za Tobą) oraz by powiedzieć co nieco a propos twoich prac. A więc: Moim największym faworytem z tej notki jest pierwszy szablon. No po prostu wymiata! Poza tym kocham niebieski jak wiesz, więc tutaj już totalnie mnie ujęłaś :) Natomiast jeżeli chodzi o nagłówki to ostatni jest najlepszy. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z morzem :")
    No cóż... ja znikam, bo mam bardzo mało czasu na cokolwiek, ale zajrzę do ciebie jeszcze nie raz.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Usunął mi sie sam komentarz.

    Human Race
    Pobieram koloryzację PSD 79.

    OdpowiedzUsuń
  10. Human Race

    Pobieram https://2.bp.blogspot.com/-mcAI85xPcJI/WDGp2TIRV7I/AAAAAAAADZ0/KKHZIU8LkGkj8nj-rDLc2RmDbMdzdU83ACLcB/s1600/3.png

    OdpowiedzUsuń