28 grudnia 2015

67. Fireflies

    

Hej, robaczki :) Jak spędziliście święta? Dla mnie to były takie, jakie do tej pory przeżywałam. Święta bez śniegu, to nie święta, według mnie. Ale najważniejsze, że spędziłam je z rodziną i choć moja mama nie czuła się najlepiej, to była w domu i była wśród bliskich. Mam nadzieję, że Sylwestra również spędzimy w tym samym gronie. Ten nowy rok spędziłam z dalekimi znajomymi i myślę, że był najgorzej spędzony w moim życiu. Ale mniejsza. Nie jestem pewna, czy przed czwartkiem uda mi się dodać jeszcze jeden post więc już teraz chciałabym życzyć wam (spóźnionych nieco) Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. Mam nadzieję, że przyszły, 2016 rok, będzie dla was jeszcze lepszy niż ten :)
Przejdźmy, do posta.

  

 
z Dreidre || z Alessą Belikov


Jeśli o mnie chodzi, to z całego posta najbardziej podobają mi się ikony i obie współprace. A wam co się najbardziej spodobało? Dajcie znać :-) 

I będę bardzo wdzięczna, jeśli napiszecie mi w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w następnych postach :)

13 komentarzy:

  1. Zatkało mnie i nawet nie wiem co napisać. Wszystko jest cudne ♥ najbardziej podoba mi się druga sygnatura - jest taka urocza i delikatna.
    Jedyne co mi się nie podoba w tej notce to pierwsza sygnatura. Wydaje się odstawać od reszty prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak zwykle wspaniałe. Czy zrobiłaś coś kiedykolwiek brzydko? Nie przypominam sobie <:
    Moim numerem jeden jest nagłówek zrobiony wspólnie z Dreidre ♥
    Co chciałabym zobaczyć w następnym poście? Sama nie wiem, może jakieś nagłówki/sygnaturki z panami? Jest ich znacznie mniej na grafikosferze.
    Pozdrawiam serdecznie c:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta spędziłąm obżerając się jedzeniem i siedzeniem do późna w łóżku czytając książki. <3 Ale zgodzę się z Tobą, święta bez śniegu to nie święta i to już drugi rok, kiedy nie czuję tak do końca tej atmosfery. Trochę to smutne...
    A co do prac, jak zwykle jestem zachwycona! <3 Najbardziej spodobały mi się ikonki, są świetne! ^^
    W przyszłych notkach chciałabym zobaczyć jakiś szablon z Bonnie Wright lub Molly C. Quinn. C:
    No i szczęśliwego nowego roku!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Scar :D
    Super notka <3 naprawdę. Moimi faworytami są:
    druga sygnatura oraz twój nagłówek <3
    No normalnie cud, miód i malinka :3
    Kocham w twoich pracach przede wszystkim kompozycje. Zazdroszczę takiej umiejętności układania<3
    Ja z chęcią w kolejnej notce zobaczyłabym więcej sygnatur i może jakieś koloryzacje? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (ostatnio też dodałam notkę :D)!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
  6. Scar spóźnione Wesołych Świąt i genialnego przyszłego roku!
    Wyobraź sobie że ja muszę czytać Lalkę na święta </3 i uczyć się na sprawdzian z matmy który mam w pierwszy dzień po świętach! Zaczynam poważnie zastanawiać się nad tym czy nauczyciele kiedyś byli w ogóle ludźmi..?
    Kobieta z czerwonymi ustami jest taka śliczna! Dodaje takiej pięknej tajemnicy, coś co lubię!
    Kolory drugiej mnie urzekły, takie ciepłe, leniwe, aż bym sobie teraz posiedziała na słońcu w czerwcowy dzień z książką w ręku.. uh ale się rozmarzyłam xDD
    Wszystkie trzy nagłówki mi się strasznie podobają, przez tą przerwę od grafiki, bardzo się poprawiłaś! Zwłaszcza w nagłówkach, jestem dumna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie ikony! Kocham je<3
    Z sygnatur moim faworytem jest druga. Nagłówki też są śliczne, a szczególnie nasza współpraca! haha<3
    W następnym poście chciałabym zobaczyć... Hm.. więcej sygnatur, koloryzacje może i bannery! :D
    Pozdrawiam cieplutko, Dreidre(engravinggreys).

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, niedługo chyba trzeba będzie się przywyczaić do świąt bez śniegu. Niestety :(
    Co do prac to wow, 3 nagłówek i 1 są wspaniałe! Kompozycja i kolorystyka. Naprawdę dobra robota.
    Ja bym chętnie zobaczyła jakieś texturki od Ciebie, z każdą texturką od Ciebie jeśli już używałam świetnie mi sie tworzyło coś nowego. No i więcej sygnatur!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra.
    Pozdrawiam ciepło Kotxox(soul-graphic) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Human Race
    Tę nutę Owl City uwieelbiam! <3
    Najbardziej podobają mi się ikonki i ostatni nagłówek.
    Informuję o pobraniu tekstur z postów nr 66, 61, 47, 44, 43 i 40.
    Wszystkiego dobrego w 2016 roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej szukałam już wiele szabloniarni, wiele razy składałam zamówienie, ale zawsze było ignorowane. Powoli się poddaję. Moje opowiadanie jest dosyć popularne i koniecznie potrzebuję pięknego szablonu! Składam zamówienie, mam nadzieję, że chociaż je przemyślisz :)

    Hasło: Blow me wide open
    Adres bloga: http://dary-aniola-fanfiction.blogspot.com/
    Kolorystyka: Bardzo mroczne i ciemne kolory
    Układ: Jedna kolumna, z prawej (tak jak mam teraz)
    Cytat: "My demons, though quiet, are never quite silenced."
    Zdjęcia: Zdjęcia Dianny Agron z tej sesji
    http://hq-pictures.com/displayimage.php?pid=329870
    Szczególnie to zdjęcie z ciemną szminką na ustach.
    Jeśli potrafisz to fajnie by było gdybyś przerobiła jej oczy na czarne jak u demona, ale nie jest to konieczne :)
    Dodatki: Fajnie jakby w tle nagłówka było zdjęcie Instytutu z Darów Anioła. Coś takiego:
    http://vignette3.wikia.nocookie.net/mortalinstruments/images/e/ed/Photo_NYInstitute_01.png/revision/latest?cb=20130801135810
    Kontakt: annapneo@gmail.com
    Układ: otwarty :)
    Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś wzięła to pod uwagę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie :)

      Usuń
    2. Ojej! Dziękuję!!! Czekam z niecierpliwością na efekty! Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  11. Hej :) Świetne prace,najbardziej mi się podoba drugi nagłówek.Życzę Ci wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń