13 listopada 2015

60. Rolling in the deep

Cześć, witajcie! Czy wam też się wydaje, że czas leci tak szybko? Niedawno było rozpoczęcie roku szkolnego a tu proszę! Mamy niemalże połowę listopada. Sama nie wiem czy mam się z tego cieszyć czy nie. Mimo tak później pory roku na dworze jest nadzwyczaj ciepło, nie sądzicie? Przynajmniej u mnie. Trochę popada, powieje, ale jest bardzo ciepło, a to mały plus moim zdaniem. Mały, bo jakby nie patrzeć jest już listopad i trochę śmiesznie byłoby wyjść na spacer w samym swetrze, prawda? Dooobra, tyle o pogodzie. Na dziś przygotowałam dla was powyższą sygnaturkę, szablon na zamówienie, dwa nagłówki i paczkę tekstur do ikon.

Pamiętajcie, proszę, o regulaminie!


# nagłówki
 

# tekstury do ikon
tekstury pobierzesz klikając na miniaturkę

# zamówienie dla Karla Pisarka


Muffy, twoje zamówienie wykonam, jeśli odpowiesz na moje wiadomości na gg i mailu.
Jeśli do wtorku nie otrzymam odpowiedzi zamówienie zostanie anulowane.


Przyjmę 1-2 zamówienia!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za szablon, jest wspaniały :]. Ponadto jak zwykle zrobiłaś piękne prace, aż chce się tutaj zaglądać i komentować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANIE <3

    Jeju, uwielbiam, gdy dodajesz notkę, na jej widok mam w głowie "aww, znów mnie zaskoczy, a ja znów nie będę wiedzieć, co mam napisać" xD

    Sygnaturka, OMG! Nie no, umarłam, jest przecudowna i taka jedyna w swoim rodzaju. Naucz mnie tak ;_;

    Nagłówki:
    #1 Naucz mnie robić tak piękne napisy, wszystko tak pięknie ze sobą współgra, no nie mogę, nie wiem, co pisać, bo brak mi pomysłów na coś równie kreatywnego jak twoja praca ;_;

    #2 Adelka <3 Boże, kolejne cudo, super to wygląda, te oczy, to tło, perfekcja!

    SZABLONIK! Kocham Lokiego, a wszystko idealnie wygląda, nie wiem, nie umiem powiedzieć niczego mądrego, no.. Zaskakujesz mnie coraz bardziej <3

    Tak, czas strasznie szybko leci, niedługo już święta, nie mogę się tego doczekać :)

    Pozdrawiam cieplutko, Twoja Hanch <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, uwielbiam czytac twoje komentarze :D
      Dziekuje pieknie <3

      Usuń
  3. Human Race

    Hi d:

    I downloaded a lot and it's a bit too much to write all out in a comment, so I put it here: http://pastebin.com/BuJ33x3x Thank you for sharing your resources and works:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, great! Thank you so much. I hope you like the resources :)

      Usuń