2 września 2015

41. Fairytales full of shit.

   


Cześć, witajcie! Na początku chciałabym wam wszystkim zarówno w swoim imieniu jak i osób, które pomagały mi tworzyć post imprezowy za wszystkie pozytywne komentarze. Dla mnie osobiście było to ogromne zaskoczenie jak i motywacja do dalszej pracy. Jeszcze raz dzięki! :) Wracając jeszcze do tamtego posta... Wiele z was zwróciło uwagę na ikonki, które tutaj zamieściłam i tak wpadłam na pomysł (ale najpierw chciałam was zapytać), by wykonać instrukcję na ikonki. Chociaż wiem, że nie są perfekcyjne, co jednak mało spotyka się podobnych instrukcji, co? Dajcie znać, co o tym myślicie! Nie chcę robić czegoś, co może wam się nie przydać, a czasu będę miała teraz coraz mniej więc każda godzina będzie się liczyć.
Ale przejdźmy do graficznej części posta.
Dziś skromnie, niestety. 4 ikonki, 4 sygnatury i 4 szablony, z których jeden to współpraca z Arianą.

Enjoy! ♥



^ SYGNATURKĘ ROBIŁAM PODGLĄDAJĄC TROCHĘ Z INSTRUKCJI HURRICANE/SHADOWPLAY

TAK WIEM, ŻE WAKACJE SIĘ SKOŃCZYŁY, ALE... NO :)



 
POBIERZ                                             POBIERZ
                                                                      ^ WSPÓŁPRACA Z ARIANĄ 


  
POBIERZ                                                                  POBIERZ


Bardzo proszę...
Dajcie znać, co chcielibyście zobaczyć w następnym poście.
Jakiś konkretny szablon? Instrukcje?
Nie wiem...
Help! :)

6 komentarzy:

  1. Dobry wieczór :)
    Muszę przyznać, że ta notka jest absolutnie cudowna, a szczególnie szablony, które w niej pokazałaś i ostatnia sygnaturka, która przypomina mi czas wolności ;-;
    Bardzo podoba mi się Twój css, szczególnie w szablonie #32. Jeju, chciałabym tak umieć, ale mimo prób eksperymentowania jakoś za dobrze mi to nie idzie ;-;
    O, jeszcze ikonki są cudowne :D
    Pozdrawiam Cię cieplutko, życzę Ci duuużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, drogi Lisku :) Z szablonem #32 akurat pomagała mi Ariana. Obawiam się, że sama nie potrafiłabym zrobić czegoś takiego.. :D
      Pozdrawiam ciepluuutko (bo zimno dziś jak nie wiem :) )

      Usuń
    2. O jezu, nie zauważyłam tego, ahahah przepraszam Cię bardzo. Zatem bardzo podoba mi się wasza współpraca :'))) Chyba powinnam się przespać.

      Usuń
    3. Haha, każdemu się zdaeza nooo! :)
      Dziękuję w imieniu Ariany i swoim x

      Usuń
    4. Wiesz, trochę mi głupio, hahaha, nie mam pojęcia dlaczego tego nie widziałam, a nawet sobie pomyślałam "kojarzy mi się z Arianą". Czyżby jeden dzień szkoły wyprał mi mózg? .-.

      Usuń
    5. Szkoła to zło i sama myśl o niej robi pranie mózgu, haha! Ale nie przeeejmuj się, naprawdę, nie ma czym. Jestem pewna że Ariana nie będzie zła za to małe nieporozumienie :)

      Usuń