9 lutego 2015

19. You don't know me!


Cześć, witajcie! Za tydzień impreza, hurra! Cóż... Nie dodam żadnego komentarza odnośnie tej imprezy, bo wyjdę na wariatkę... Dziś  wybrałam się na poszukiwanie pracy w jakimś sklepie, jednak tam, gdzie patrzyłam poszukują kogoś z doświadczeniem. Coś czuję, że znalezienie czegokolwiek pójdzie mi gorzej niż się spodziewałam. A poza tym... Pogoda! Jak chciałam śnieg na święta, tak teraz zrobiłabym wszystko, by się go pozbyć. Spadło go niewiele, ale wciąż troszkę pada i mam o dość. Co mam na dziś? Jedną sygnaturę i poza tym same nagłówki z czego jeden to współpraca z Sezamem (nagłówek drugi) i dwa to współpraca z Andro (piąty i szósty nagłówek). Jestem strasznie dumna z piątego nagłówka. Nie dość, że podobają mi się w nim kolory, to jeszcze udało mi się dobrać do niego napisy z jednej z moich ulubionych piosenek Art of Dying. Aaaah! Miałam tyle tych propozycji o współpracę, że już się pogubiłam. Mam jednak nadzieje, że wszystkie prace pochodzące ze współpracy umieszczę w imprezie... ;) Cóż... Nagłówki. Enjoy!




 nagłówki
 
                                                                       współpraca z Sezamem

 

 
współprace z Andro
(te dwie powyżej)

 


Pamiętajcie o sondach na najlepszy blog stycznia:
SONDA 1
SONDA 2

12 komentarzy:

  1. Ale sliczne prace *.*
    2pierwsze nagłówki z Sezamem i ostatni z Andro podobają mi się najbardziej! No i oczywiście wszystkie twoje są sliczne*.*
    Gratulacje <3
    O! Chętnie też bym zrobiła z Tobą jakieś prace w ramach współpracy (na impreze) :D co ty na tooo? ;>>>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace :) same perełki i muzę ci powiedzieć, że ten nagłówek z Bradem Pittem wyszedł świetnie, a tak sie martwiłaś, że nie dasz rady go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko kochana Scar z tymi pięknymi pracami to normalnie dzisiaj przesadziłaś. One zawsze są cudne ale te dzisiaj po prostu przeszły same siebie - one są tak idealne, że po prostu same perełki! Nie ma szans na wybranie najlepszej (uwielbiam tą z Lily ♥ ) ! O rany nie mogę się napatrzec.
    P.s jeśli jesteś nadal otwarta na współpracę bardzo chętnie bym się takowej podjęła ♥
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace oczarowała mnie ta z Bradem Pittem - moim ulubionym aktorem, elegancja i klasyka. Co do rynku pracy to mnie też to dobija - wszyscy wymagają doświadczenia, a młodzi ludzie którzy wchodzą na rynek pracy nie mogą mieć przecież doświadczenia.
    Też nie mogę się doczekać tej imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów wybrałam się na poszukowanie pracy i gdzie bym nie pytała to wszędzie szukają osób z doświadczeniem... Ja nie mam więcej pytań. Pracę znajdę za sześć lat jak tak dalej pójdzie :/
      Impreza już za dwa dni, zapraszam serdecznie! :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Czyli nie tylko ja mam dość śniegu. (Wczoraj u mnie tyle napadało że gdy szłam z przyjaciółką to wywróciłam się na śniegu tak że wyglądałam jakbym jej się oświadczała xD) Sygnaturka jest śliczna, taka urocza. Z tej notki podobają mi się nagłówki: 1, 3 , 5 xD Ten minimalizm i kolory :D
    Pozdrawiam i czekam na imprezę!
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po śniegu ani śladu i słoneczko powoli wychodzi :D
      Dzięki dzięki :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. fajna sygnaturka zapraszam do mnie : http://graphicnina-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały upominek dla Ciebie: http://oi58.tinypic.com/23hoc2o.jpg

    OdpowiedzUsuń