2 stycznia 2015

12.White flag.


Cześć, witajcie. Post był już opublikowany, ale niestety nie zamierzenie. Nie chciałam go publikować, a dopiero niedawno się zorientowałam, że w ogóle jest na blogu. Brawo ja! Chciałam dodać go wcześniej, dlatego jeśli ktoś go przeczytał i widział treść posta to już wiecie że to pomyłka. Dlatego dodaję go teraz. Hm...
Jak tam po Sylwestrze? Dobrze się bawiliście? Macie jakieś postanowienie na nowy rok? Pochwalcie się może w komentarzach! :)
Na dziś przygotowałam dla was cztery sygnatury, trzy nagłówki oraz paczkę tekstur. Robiąc trzeci nagłówek głównie stało mi przed oczami to, że niemal na każdym blogu, na każdej pracy są szczupłe, chude... Szukając zdjęć natrafiłam na takie zdjęcie modelki i postanowiłam zrobić z nim nagłówek. Mam nadzieję, że chociaż CHOCIAŻ CIUT troszeczkę wam się spodoba. Szablony powstały dawno, na mojego starego bloga. Ale myślę, że nie są najgorsze i chociaż one wam się spodobają. Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod ostatnim postem :)

Sygnatury



Szablony
 
pobierz                                           pobierz

 Nagłówki
  




Życzę wam wszystkiego dobrego na nowy rok :)

11 komentarzy:

  1. Cudne teksturki, które oczywiście pobrałam xD
    Koloryzacje i nagłówki wychodzą Ci rewelacyjnie, ale troszkę się do szablonów przyczepię ;-; Urozmaić troszkę kod i będzie pięknie <3 Oky zrobisz to dla mnie ? ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablony robione były bardzo dawno i nie chciałam już robić ich od nowa, bo nie mam nagłówków. Ale na następny raz na pewno zrobię je bardziej "nowoczesne", że tak powiem. Bardzo dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zgadzam się z Soną Sukinianą bardzo ładne tekstury i ja je też podbieram. A co do szablonów nie ma aż takich zastrzeżeń.Ale proponuje abyś zrobiła coś z Doktorem Who lub Wspaniałym Stuleciem ,ten ostatni to fajny serial turecki opowiadający o Sulejmanie Wspaniałym i życiu w harmie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podsunięcie pomysłów do szablonów, na pewno z nich skorzystam :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Widziałam Twoje ogłoszenie na katalogu i moim zdaniem powinnaś zostać, bo robisz super grafikę. Niedługo zaczynam nowe opowiadanie, więc myślę, że tu wpadnę, bo bardzo spodobał mi się szablon z Barbarą Palvin. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    Sylwester spędziłam przed kompem, nawet nie zerknęłam na fajerwerki. Dzień jak co dzień :P Lista postanowień już gotowa i sądzę, że większość jestem w stanie zrealizować. Ale to dopiero początek 2015, także wciąż jestem pełna optymizmu, kryzys przyjdzie z czasem :P Co do prac, to najbardziej podoba mi się sygnatura otwierająca post oraz ta zaraz pod tekstem.
    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i rowniez wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  5. supernova
    Witaj.mpobieram jedną sygnaturę z Lily Collins na bloga http://iwonderifmaybe.blogspot.com Oczywiście dodaję credit :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń